Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Luttelgeest, Nederland van Ilse - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Luttelgeest, Nederland van Ilse - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: ilsenaarzuidamerika

Blijf op de hoogte en volg Ilse

24 September 2010 | Nederland, Luttelgeest

Nog een paar uurtjes slapen en dan is het zover! Mijn reis naar Zuid-Amerika begint morgen. Na een overstap in Lima hoop ik zondagochtend om 04.30 uur (plaatstelijke tijd) in Buenos Aires aan te komen! Daar ga ik eerst 4 weken spaans leren en verblijf ik in een gastgezin. Vervolgens reis ik verder naar Bolivia en Peru. In Cusco (Peru) zal ik gedurende de maand december vrijwilligerswerk gaan doen. Tenslotte heb ik nog ruim 3 weken om wat rond te reizen binnen Peru. Vanuit Lima vlieg ik eind januari weer terug naar Nederland. Op deze site zal ik regelmatig een stukje schrijven voor de geïnteresseerden. En ik hoor natuurlijk ook graag hoe het met jullie gaat in Nederland!!

Saludos,

Ilse

  • 24 September 2010 - 21:30

    Vincent:

    Veel plezier, maak er een mooie reis van!

  • 24 September 2010 - 21:52

    Irene:

    Leuk hoor, ik ga je volgen! Hele goede reis en veel plezier met je eerste indrukken!
    xx

  • 25 September 2010 - 06:55

    Elvira:

    Veel plezier! Spannend hoor!

  • 25 September 2010 - 07:28

    Anja:

    Hee Ils!

    Je zal nu wel op Schiphol zijn, tenminste als het goed is ;)
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt (zonder vertraging en krijsende kinderen) en dat de eerste dagen goed en fijn verlopen!

    ENJOY!

  • 25 September 2010 - 10:36

    Raïs:

    LIEVERD!! We dachten dat je vorige week al vertrokken was! Vandaar ons gegil in de telefoon vanuit de kroeg! Heeeeel veel plezier en ik verwacht veel verhalen en foto's van je!! Knuff!!

  • 25 September 2010 - 10:49

    Willeke:

    He Ilse,

    Ik hoop dat je een goeie reis hebt! Heel veel plezier, geniet ervan! Ik ga je volgen...

  • 25 September 2010 - 11:17

    Jacqueline:

    Hai Ilse,

    Leuk mailtje; ik wist eerlijk gezegd niet dat je voor zo lang op reis ging, gaaf hoor! Veel plezier en pas goed op jezelf!
    Groetjes, Jacqueline

  • 25 September 2010 - 12:17

    Yvonne:

    Hola Ilse!

    Que tal? Succes met het Spaans leren, ik vind het écht een supergave taal en het is niet zo heel moeilijk om te leren.
    Meid ga van alles genieten! Maar pas wel op jezelf!

    Xxx Yv

    ps ander vriendinnetje is net terug van Z-A en vond vooral Buenos Aires een SUPERstad dus have fun!

  • 25 September 2010 - 13:05

    Eveline:

    Hey Ilse, heel veel plezier in Zuid Amerika, ik kijk uit naar de verhalen! xx

  • 25 September 2010 - 16:14

    Wen:

    ga heel erg genieten meis!!ik ga je volgen.
    liefs

  • 26 September 2010 - 10:10

    Angelique:

    Mooi dat je reis goed ging en dat je al bij je gastgezin zit!!
    Btw, ik vond het gister al irritant dat ik je niet gelijk kon smsen :(
    Snel een keer gaan skypen!
    Kus

  • 26 September 2010 - 13:37

    Telle:

    Hoi Ilse!
    Leuk dat we je zo kunnen volgen.
    Ik hoop dat je een leuk gastgezin hebt! Succes met de taal leren!
    Liefs,
    Telle

  • 26 September 2010 - 16:13

    Nurry & Bastiaan:

    Hai Ilse, wij hopen dat je een goede reis hebt gehad. En goed bent aangekomen bij het gastgezin. Heel veel succes met het leren van je Spaans. Een hele fijne reis toegewenst.

    groetjes Nurry & Bastiaan

  • 26 September 2010 - 18:43

    Anja:

    Ah, goed om te lezen bij Angelique dat je goed bent aangekomen!! :D

  • 26 September 2010 - 20:23

    Ilona:

    Hallo,
    Ik zit hier zo nog even te kijken naar spannende verhalen over Buenos..
    Zie dat jij nu net vertrokken bent..Over 7 dagen doe ik het zelfde.
    Ook via Lima kom ik zondag rond 4:30 en ga ook een taalcursus doen.
    Als je contact wilt, mag je me wel mailen: ilona_scholtens@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Luttelgeest

Spaans leren en vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

03 November 2010

Van Buenos Aires naar Salta

21 Oktober 2010

Cordoba en Colonia

07 Oktober 2010

La primera semana

26 September 2010

Veilig geland!

24 September 2010

Nog 1 nachtje slapen
Ilse

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 11568

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 29 Januari 2011

Spaans leren en vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika

Landen bezocht: